Hungarian (formal)English (United Kingdom)Italian - Italy
A kosarad jelenleg üres!
Mérettáblázat

Segíthetünk?

info@livinghistory.hu

Bánki Hajnal
+36 (70) 947-5391

Németh Ádám

Munkanapokon: 8:00-19:00

100% 10 napos pénzvisszafizetési garancia
Rendelés és szállítás

Köszönjük, hogy minket választottál!

Az első rendelésed előtt szeretnénk bemutatni neked a Living History működési rendszerét. Reméljük, minden fontos kérdésre választ kapsz az oldalon. Amennyiben még lennének kérdéseid, akkor fordulj hozzánk bizalommal!

Hogyan tudok rendelni?

1. Weboldalon keresztül: A kézműves tárgy lapján egyszerűen csak a „Kosár” gombra kell kattintanod. Miután a kosaradban szerepel az összes általad kiválasztott darab, a „Vásárlás” gombra kattintva rögzítheted a megrendelésedet, ahol adataid kitöltése után megérkezik a rendszerünkbe a rendelésed. A rendelés során beállíthatod, hogy milyen szállítási módot választasz (posta vagy személyes átvétel), illetve hogyan szeretnél fizetni a megrendelt termékekért (készpénzzel vagy átutalással).

A rendelésről egy automatikus rendszer e-mailt kapsz, valamint később telefonon is megkeresünk a kiszállítás egyeztetése miatt.

 


2. E-mailen: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  • név
  • telefonszám
  • szállítási cím
  • időpont
  • megrendelt termékek (azonosító számmal együtt)
  • átvétel módja (postai kiszállítás vagy személyes)

3. Telefonon: napközben nyugodtan érdeklődhetsz telefonon is, ahol személyesen segítek a vásárlásban. Hívj bátran, ha bármilyen kérdésed van:

Bánki Hajnal
+36 (70) 947-5391
Németh Ádám
+36 (30) 469-2883

Az oldalon szereplő árak és termékleírások tájékoztató jellegűek.


Milyen határidővel kapom meg a rendelésem?

Mivel az oldalunkon látható tárgyak kézműves alkotások, ezért a szállítási határidejük eltér az átlag futószalagos tömegcikkektől. (Épp ez a lényegük.) A konkrét határidőt e-mailes vagy telefonos egyeztetéssel tudjuk neked megadni, miután a kézművesekkel egyeztettünk.

Mit jelent az akciós termék, és meddig él az akció?

Az akciós kínálatban eredeti darabok fotóit láthatod. Ezeknek teljes (vagy igényed szerint módosított) másolatát kérheted tőlünk. A teljes másolat esetében 15% kedvezményt biztosítunk az első megrendelőnek, ezután a tárgy átkerül a normál kategóriákba.

Milyen állomásai vannak a rendelésemnek?

A rendelésed aktuális státuszáról az általunk kiküldött e-mailekből értesülhet. A rendelésed státusza így alakul:

 

1. Feladott rendelés: Miután a rendelés 4. lépésénél, a "Rendelés feladásánál" megnyomtad a "Rendelés jóváhagyása" gombot, a webáruház "Feladott rendelés" állapottal létrehozza a rendelést és a feladott rendelésről automatikusan e-mailt küld az általad megadott e-mail címre.

 

2. Kivitelezés alatt: Akkor látod, ha a beérkezett rendelésben van legalább egy olyan tárgy, melynek elkészítése folyamatban van. A feladott rendeléseknél leellenőrizzük, hogy a rendelt darabok raktáron vannak-e. Amennyiben van olyan megrendelt darab, amely elfogyott raktárunkból, akkor kezdeményezzük az azonnali elkészítését. A honlapon jelzett szállítási határidők betartásával a rendelés mindaddig ebben a státuszban marad, míg az összes rendelt darab el nem készül. Természetesen ebben a fázisban lehetőséged van arra, hogy a raktáron szereplő darabok kiszállítását kérd külön.

 

3. Székhelyünkön átvehető: Ebben az esetben, előzetes telefonos vagy e-mailben történő időpont egyeztetés alapján címünkön átvehetőek a termékek. A csomag előkészítése után erre a státuszra állítjuk a rendelést, jelezve ezzel, hogy a csomag személyes átvételre vár.

 

4. Kiszállítás alatt: A csomag kiszállítása folyamatban van. Miután partnerünknek (PPS Futárszolgálat, Magyar Posta) átadtuk szállítás céljából az előkészített csomagot, akkor erre a státuszra állítjuk a rendelést. A rendelés visszamondására ilyenkor már nincs lehetőség. 

 

5. Teljesítve: Csomag átvétele megtörtént. Lezárjuk a rendelést, miután átvetted a csomagot.